السبت، 21 يناير 2012

مش تكون النهاية

ابلغ من العمر 20 سنة من وانا فتاه جميلة الى حد ما طولى 160سم وزنى حوالى 65 كم بشرتى بيضة صدرى وسط جسمى متناسق وممشوق اتعرفت على الجنس من خلال صديقتى والتى هى جارتى فى نفس الوقت --- صديقتى المحببة ليا او كانت المحببة ليا
وبدات قصتى فى يوم كانت صديقتى بتساعدنى فى تنظيف البيت وماما كانت عند خالتى لحد مااخلص التنظيف -- انا وصديقتى واحنا بنضف البيت اعدنا نهزر انا وهى بالميه لغاية مهدومنا كلها غرقت من الميه وكملنا التنضيف على اكمل وجه من نضافة وترتيب وبعد مخلصنا التنضيف دخلت وانا وهى نغير هدومنا فى الحجرة الخاصة بيا والعنا هدومنا كلها بقينا عريانين خالص على اعتبار اننا بنات مع بعض واصحاب ومغيش احراج بينا انا طلبت منها تلبسنى السونتيان لكن هى رفضت وبدات تهزر وكان هزار ممتع بجد وهتعرفو ليه اجت من ورايا ومسكت بزازى واعدت تبوس فى رقبتى انا نزلت اديها من على بزازى وقلتلها بلاش هزار لكن هى تجاهلت كلامى وفضلت تبوس رقبتى ومسكت بزازى تانى وضربتنى على طيزى كمان وكانت ضربة جامدة انا لفيت ليها وقلتلها ايه ده ؟ايه الى انتى بتعمليه ده ؟ - قلتلى لو مضايقة بلاش بس هتكونى انتى الخسرانة انا قلتلها بس ده عيب قلتلى لا مش عيب وجربى ومش هتخسرى -- بصراحة انا كل جسمى قشعر من الحركات دى وماكنتش عايزاها تبطل --
قلتلها مش الفكرة لكن لوحد جه على سهوة ؟ لقيتها حطت ايدها على شعرى واعدت تحسس عليه وبستنى من بقى كتير متخافش ياجميل ده مش ميعاد ىحد ييجى فانا كملت معها بوس وكان السرير ورايا هى فضلت تبوسنى فى بقى وترجعنى لورا لحد منمت على السرير واعدت تبوس فى كل حتة فى جسمى وانا رحت فى عالم تانى نزلت بلسانها تلحس بين بزازى وترضع من بزازى زى المجنونة وانا كل اللى انا فكراه انى كنت بقول اه اوو وو امم اححح اة حاجات من دى بس ايه هو الكلام بالظبط مش فاكرة المهم انى كنت مبسوطة ووبعدين نزلت بلسانها لحد ماوصلت عند كسى وكنت يومها مفيش فيه ولا شعرايه واعدت تلحس فيه وتمص الزمبور لحد منزلت ال 7.5 وهى لحست حبة منهم والباقى دهنت بيه كسها وبعدين سبتنى واجت نامت جمبى لمده بسيطة او كتيرة مش عارفة لحد ماارتحت وقلتلى ايه رايك وانا رديت عليها بصوت مبحوح كانه جاى من عالم تانى وقلتلها اوى اوى قالتلى طب انا بقى مش مبسوطة قلتلها ليه قلتلى انى لازم ابسطها زى هى مابسطتنى قلتلها انا تحت امرك ودى كانت اول مرة اقول الجملة دى لاى حد
ردت عليا قالتلى اعملى معايا زى ماعملت معاكى
قلتلها بس انا ماعرفش اعمل حاجة
قلتلى اعملى زى الى عملتو انا بالظبط
قلتلها اجرب بس ترشدينى اعمل ايه
قلتلى ماشى كل*** ياجميل
اعدنا جنب بعض ومديت شفايفى لشفايفها ودخلنا فى البوس ولقيت نفسى ببوسها بحرارة جامده اوى وبعدين اعدت الحس فى ودانها والف وادور بلسانى على ودانها وايدى نزلت تلقائى عند بزازها واعدت ادعك فى بزازها بايدى ونزلت ببقى عند بزازها واعدت ارضع منها ------ ودى مكنتش اول مرة ارضع وانا كبيرة كده حصلت مرة قبل كده كانت خالتى عندنا هى وبنتها الصغيرة من سنتين وكانت بترضعها وانا قلت لماما ترضعنى بهزار وو**** مكنتش اقصد حاجة ولا كنت اعرف حاجة عن الجنس لقيت ماما طلعت بزها ورضعتنى بس طبعا مفيش حاجة نزلت واعدنا نضحك كتير انا وماما وخالتى ودى على فكرة مكنتش اول مرة اشوف فيها بز ماما لانى انا وهى الى بننتف الشعر الزايد فى اجسامنا كل مده ---- المهم نرجع لصحبتى اعدت ارضع من بزازها كتير ولقيتها بتترعش نزلت بلسانى عند كسها وكان عليه شعر بسيط واعدت الحس لها فى كسها وامص زمبورها وانا فى متعة رهيبة لقيتها بتلف جسمها لحد ماكان كسى قريب من بقها حسيت لسانها عند كسى ولسانى عند كسها واعدنا نلحس ونمص ونعض فى اكساس بعض مده طويلة لحد منزلت انا ودى كانت المرة التانية الى انزل فيها اليوم ده وفى الممارسة الاولى ليا

خلصنا اعدنا جمب بعض على السرير واعدنا نضحك على منظرنا واحنا عريانين وبعد حبة ارتحنا ولبسنا هدومنا ورحنا عند خالتى عشان نقول لماما اننا خلصنا ورحنا نتفسح انا وهى ومن يوميها اتعلمت ممارسة العادة السرية وكنت بمارس العادة السرية اكتر من 3 مرات فى اليوم وبعدها باسبوعين بابا جبلنا الكمبيوتر فى البيت وعملت اميل ياهو واتعرفت منه على اصدقاء كتير وكنت متعوده ادخل على غرف سحاق واتعرفت على بنات كتير اهمهم كريمة او كوكا بنت عمتى هدى ونادية وزيزى وجوزها من مصر وعايشين فىفرنسا وواحد ضحك عليا وقالى انه بنت وبعدين اكتشفت انه ولد وانا من يومها وانا كرهت كل الصبيان بس هو عرفنى على حاجة جميلة اوى وهى دى اجمل حاجة فى حياتى ..اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار---- طبعا كل اصحابى على النت عارفين انى كنت بنضف جسم ماما وماما كانت بتنضف جسمى من الشعر الزايد وكمان الشاب اللى اتعرف عليا على اساس انه بنت كان يعرف الموضوع ده وعرض عليا انى اكلم ماما فى موضوع انها تريحنى واريحها على حسب قوله ------ المهم فعلا الفكرة سيطرت على تفكيرى وخصوصا ان صاحبتى مابقتشى عايزة تمارس معايا بعد الممارسة اللى قلتلكم عليها وفى يوم كنت مع ماما فى الحمام بنضف بعض وحصل بينناالكلام اللى هااحكيه ده انا كنت بارتعش وماما قالتلى فى ايه مالك يابت وانا اقولها مفيش قلتلى امال مش على بعضك ليه قولتلها الظاهر انى بردت قالتلى طب تعالى نضفينى قلتلها لا انتى اول وكنت باتر عش خالص فهى وافقت انها هى اللى تنضفنى اول وفعلا نضفتنى وبعدين انا نضفتها وكان من المعتاد ان كل واحدة هى اللى تشطف نفسها من اثار الحلاوة اللى على جسمنا لكن انا قلتلها انا عايزة انى انا اللى اشطفك وانت اللى تشطفينى وفعلا وافقت وشطفتنى هى اول وبعدين انا بدات اشطفها ونا بشطفها اعدت ادعك فى كسها كتير فهى اخدت بالها فقلتلى ايه فى ايه قلتلها بشيل الحلاوة ومش عارفة قلتلى بس خلاص معدش فى حلاوة قلتلها لا فى بس مش الحلاوة بتاعت النتف دى حلاوتك انتى
وخفت بعدها اوى مش عارفة ليه او ازاى قلت الكلام ده ماما بصتلى جامد كده وقلتلى طيب اتشطفى وسبينى اتشطف وبعدين نكمل كلامنا برة لما اخرج وفعلا شطفت نفسى وخرجت واعدت فى الصالة وانا قلقانة اوى من اللى هيحصل وبعد حبة خرجت وهى لفة نفسها فى فوطة الحمام واول مرة تخرج من الحمام لفة نفسها بالفوطة واجت اخدت ايدى ودخلنا الاوضة بتاعتها واعدنا جمب بعض على السرير بتاعها ودار بينا الحوار ده

ماما انتى قلتى ايه بقى فى الحمام
قلبتلها مفيش
قلتلى انا عارفة انتى عايزة ايه انا كنت فى سنككنت باحس باحساسك ده بس مكنش فى الحاجة دى فى الجنس ايامنا ان واحدة تهيج على واحدة اوتمارس معاها الجنس فكنت باصبر نفسى بنفسى انما انتى بنتى حبيبتى ومش ممكن ازعلك ابدا وهاخليكى بنتى وصحبتى وكل حاجة فى حياتى وانا كمان اكون كل حاجة فى حياتك
انا بصيت ليها بكسوف لانها فهمتنى بسرعة وانا كنت محرجة منها لقيتها بتبتسم ليا ومدت شفايفها وبستنى على خدى وبعدين بستنى بوسة سريعة على شفايفى وقلتلى الوقتى لازم نحضر الغداء لباباكى واخوكى وبليل هنام معاكى فى اوضتك وهنعمل كل حاجة انتى عايزاها قلتلها حاضر ياماما وقمنا من على السرير وطلبت منى انى اختارلها الهدوم اللى تلبسها والبسها بنفسى وفعلا اخترت ليها قميص بيت كط وكلوت بكينى ولبستها بنفسى
وبما اننا انا وماما مش بنلبس سنتيان فى البيت فى الصيف ملبستش سنتيان ورحنا وحضرنا الغداء واجا الليل واجت ماما فعلا ونامت معايا على سرير واحد وكنت انا لابسة قميص نوم من بتوعها وسنتيان وهى كمان لابسة قميص نوم وسنتيان وعلى فكرة انا اللى اختارت ليها القميص اللى هى كانت لابساه وهى اختارت القميص اللى انا كنت لابساه فى الاول اعدنا نبوس بعض كتير من الخدود والشفايف وتمص لسانى وانا امص لسانها وبعدين هى نزلت ايدها واعدت تدعك فى بزازى وتبوسنى وانا ابوسها وبعدين نزلت عند بزازى وخرجت بزى الشمال من السنتيان والقميص واعدت ترضع وتلحس فى الحلمة وتشد فيها وانا رحت من الدنيا خالص وخرجت منى مجموعة من الاهات بس للاسف ماقدرش اقول انا قلت ايه بالظبط لانى كنت بقول كلام وانا فى غير الوعى عشان كده مش فاكرة منه حاجة خالص وبعدين خرجت بزى اليمين من السنتيان والقميص واعدت تعمل معاه زى البز الشمال بالظبط وبعدين قلعتنى القميص السنتيان وبقيت قدامها زى يوم مولدتنى واعدت تبوس وتلحس فى كل حتة فى جسمى ونزلت عند كسى وقلتلى ياه كسك شفته كتير بس اول مرة اعرف انه حلو اوى كده واعدت تحسس عليه بايدها ونزلت واعدت تبوس فيه وتلحس وتمص الزمبور لحد منزلت ال7.5 وشربتهم كلهم وبعدين اجت نامت جمبى لمده بسيطة وبدانا نفس الرحلة تانى بس هى مع جسمى وانا مع جسمها مع بحر من الاهات منى ومنها لحد موصلت لكسها قلتلها ايه الجمال ده كله قلتلى انتى خرجتى منه قلتلها انى عايزة ارجع له تانى واعدنا نضحك ونمنا يومها فى حضن بعض و
توالت الممارسات انا وماما ووصل بينا الحال للطيز هى بقت تدخل فى طيزى صوبعها وساعات خيارة وانا كمان بقيت ادخل فى طيزها صوابعى وخيار


واجمل شئ انى كنت بمشى فى البيت طول اليوم انا وهى وبابا واخويا مش موجودين شوية ابين بزازى وشوية طيزى وهى كمان تظهر من جسمها ساعات بزازها او طيزها
واجا يوم واتعرفت على بنت على النت وكانت بتمارس معايا السحاق زى كتير من اصحابى البنات على النت بالكلام وكان احلى شعور انى اقرا من كلام البنات اللى معايا شتيمة زى ياشرموطة وياوسخة ومومس وعلقة ويامتناكة ويالبوة وفى وحدة اسمها مدام منال كنت دايما اقلها يستى وكانت دايما تشتمنى بامى وابويا يعنى مثلا يبنت الكلب يبنت الوسخة كده يعنى انما احلى شتيمة كنت احبها اللى يقلى يكلبة وكنت احب اهوهو وكنت دايما فى البيت احط فى طيزى خرطوم صغير زى الديل واربط رقبتى فى رجل السرير عشان احس فعلا انى كلبة وانا عريانة خالص
وتطور بيا الحال ان فى يوم من الايام توسلت لامى انها تفض بكارتى وده كان طلبى الوحيد منها وفعلا اجا اليوم ده ودخلت ماما صوبعها فى كسى وفضت بكارتى
ومن الحجات اللى كنا بنعملها انا وماما كنا نجيب مصاصة ونخلع ماسك المصاصة وتضعه ماما ببقها وتمصها عند كسى وحبة تدخلها فى كسى وبعدين انا اخرجها من كسى وهى تمص فيها حبة وتدخلها فى طيزى وانا اخرجها تمصها حبة كل ده ومتمسكهاش بايدها كله من البق للكس للطيز وانا كمان اجيب مصاصة واعمل نفس النظام مع ماما وكسها وطيزها وكمان تجيب حزام وتضربنى بيه على طيزى لحد متحمر وانا فى اعتبارى دى احسن ام فى الدنيا وانا لحد الوقتى واخر يوم فى عمرى امارس السحاق واحلى سحاق مع ماما
وبقيت كل يوم بامارس مع ماما وفى يوم وانا بامارس معاها وكانت الساعة حوالى 12 الضهر جرس الباب ضرب وحصلنا نوع من الفزع وبعد ثوانى اتماسكنا ولبست ماما روب على اللحم وقفلته كويس وخرجت تشوف مين اللى عاى الباب ولما فتحت لقيت اختها اللى هى خالتى على الباب ورحبت بيها ودخلت وكنت انا لسة فى حجرة ماما ومن غير هدوم خالص وبعد فترة الحديث بينهم وعبارات الترحيب والاشواق سالت خالتى عنى فارتبكت ماما وردت وقلتلها انها نايمة فحبت تقوم تصحينى ارتبكت اكتر ماما وفعلا قامت خالتو بفتح باب حجرتى عشان تصحينى ولما دخلت مش لقيتنى نايمة فى الحجرة --- فردت ماما بانى نايمة فى حجرتها فدخلت خالتو عليا لقيتنى عريانة خالص ومتغطية بكبرتاية بس يعنى مشافتش جسمى فارتبكت انا كتير بس ماما تلاشت الموقف بانها قلت لاختها انهم كانوا بيستعدو انهم ينتفو شعر جسم بعض وضحكم كلنا وخرجت ماما وخالتو وهما بيضحكم ..اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار--ودخلت مام اوضتها وجابت لى شورت وبدى من هدومها عشان البسهم واخرج اقعد معاهم وفعلا لبستهم وقعدت معاهم وبعد مده من الحوار بيننا دكرت خالتو انها من فترة مشالتش الشعر الزايد فى جسمها واقترحت انهم يشيلم الشعر من اجسمهم مع بعض بما ان مافيش احراج مابين الواحدة واختها وبنت اختها ووافقم وفعلا ماما دخلت عملت الحلاوة ورجعت لينا وقالت يالا ندخل جوا الاوضة عشان نكون على راحتنا وفعلا دخلنا وبدات خالتو تقلع هدومها وماما قلعت الروب اللى لبسته على اللخم وانا قلعت الشورت والبدى ولاحظت خالتو

انو عندى شعر كتير بما انى من ايام مبدائت الممارسة مع ماما وانا مش بشيل شعر يعنى من حوالى سنة او اكتر بحاجات بسيطة فسالت خالتو عن سبب تركى للشعر وعدم تنضيف نفسى فاشارت ماما بانى كنت اعانى من حساسية على جسمى كلو وماكنتش استحمل الحلاوة فى التنضيف عشان كده مشليتش الشعر من مده
وفعلا بدانا بان قعدت خالتو واختها وانا معاهم بدات انا وماما ننضف خالتو فكنا بنشيل الشعر من جسمها فى الاول بدانا بدراعنها وبعدين افخادها ورجليها وبعدين الضهر وبعد كده ماما تشيل الشعر من على كس اختها وبعدين الطيز وبكده تمت نضافة خالتو وبان جسمها يبرق ويلمع بدون ولاشعره وبعد كدهانا وخالتو شيلنا الشعر من على جسم ماما بنفس ادوار اجزاء الجسم وبعد كده اجى دورى فقامت ماما وخالتو نضفوا جسمى بنفس الطريقة وكنت احس بلام شديدة على جسمى لانى من فترة مش شيلت الشعر لحد مااجى دور كسى وطيزى ماما قالت انها هتدخل الحمام وبكده تكون خالتو هى اللى هتشيل الشعر من على كسى وطيزى وفعلا حصل ده وخالتو وهى بتشيل الشعر من على كسى ىلاحظت انى كنت بارتعش من اثار لمسات خالتو على جسمى فضحكت بينها وبين نفسها وبعد كده دخلت كل واحدة تستحمى لوحيدها وخرجنا ولبسنا هدمنا وخرجت خالتو من عندنا وفى نفس اليوم بليل حوالى الساعة 10 وكان لسة بابا واخويا موصلوش كان فى ممارسة بينى وبين ماما وفى وسط الممارسة قلت لماما ان جسم خالتو حلو اوى وبدات ادى اعجابى بجسمها واوصفه فى خيالى لماما من بزاز وبطن وكس وطيز وافخاد وقوام كله
فردت ماما انها من زمان وهى معجبة بجسم اختها حتى قبل جوازهم هما الاتنين ومع كلامهم عنها كانت حفلة اليلة دى على شرف خالتو وبدانا الممارسه بتخيلها انها معانا وبتمارس معانا يعنى لما كانت ماما بتضربنى وكنت باصرخ من المتعة كنت بقول كل جسمى ملكك ياخالتو اضربى كمان قطعينى ولما كانت مامابتدخل صباع او صباعين من رجليها فى كسى كنت باقول نكينى كمان يخالتو اوو اه اح كمان ولما كانت ماما بتامرنى الحس كسها كانت بتقولى الحسى هنا ياختى يلبوة يبنت الكلاب ياختى ياكبر لبوة لحد مخلصنا النيكة
وبعد كام يوم من اليوم ده
اتكلمت مع ماما وقلتلها لازم نضم خالتو لينا فى ممارستنا مع بعض وبعد مناقشات ومحايلات ومداولات اقنعت ماما بالفكرةوقالت لى انها موافقة بس بشرط انها هى اللى تتكلم مع خالتها ولما توافقها تبقى تعرفها ان والدتها عارفة من الاول ووافقت على الفكرة دى وبدات افكر ازاى اتكلم مع خالتو وازاى اخش لها وفى اليوم ده مش عرفت انام وفى الصبح الساعة 11 قلت لماما انا هاروح لخالتو فوافقت واشارت ابقى خدى معاكى هدوم بيت وغيارات داخلية عشان تكونى بحريتك وانت قاعدة

وفعلا رحت ليها ولما وصلت رحبت بيا وبالمناسبة خالتو دى ارملة وليها بنت واحدة عندها 5 سنين يعنى فعلا هاكون براحتى ومش هاكون محرجة من ابن لخالتى اوزوج ليها وكانت الهدوم اللى جبتها عبارة عن شورت واسع وبدى كط ولبست الهدوم وكانت خالتو لابسة قميص بيت فوق الركبة كط ودخلت مع خالتو احضر معاها الغدى لينا انا و هى والبنت الصغيرة وطول الوقت وانا بابص على خالتو وافتكر جسمها وكنت كل مااجى اعدى من وراها اتعمد بان احك جسمى بجسمها لحد مخلصنا تجهيز الغدى واتغدينا واعدت مع بنت خالتوالصغيرة لحد ما خالتو خلصت غسيل الاوانى واجت اعدت تتكلم معايا فى مواضيع كتير واطور الحديث الى ان قلت لها انا فى حاجة عايزة اكلمك فيها ياخلتو بس مكسوفة ردت الخالة وقالت لى قولى مش تتكسفى فى ايه؟ قلت لها انا فى حجات كده بحس بيها غريبة جدا مش عارفة ايه دى
قالت لي زى ايه قلت لها يعنى وانا بتفرج على افلام عربى ويجى منظر بوسة او اى حاجة من دى فقالت ليا خالتو يعنى بتحسى بايه فقلت لها بحس بحجات غريبة بتحصلى هنا ومش عارفة ايه ده وشاورت على مكان كسى ضحكت خالتوا جدا وقالت ليه عادى ده من اثار الشهوة اللى عندك بس ودى حاجة عادية قلت ليها بس فى حاجة كمان ياخلتو قالت ايه قالت بعمل حجات مش عارفة دى صح ولا غلط قالت ليا حجات ايه يعنى
فقلت باعد ادعك هنا كتير لحد مبينزل حجات بس الغريب كمان ياخلتو انى بحس براحة وعزاب فى نفس الوقت قالت لي ازاى يعنى قلت يعنى بحس انى زى ماكون تعبانة وبعد مانزل الحاجة دى برتاح وفى نفس الوقت بحس انى عملت حاجة وحشة واحس بعزاب ضمير قالت لي خالتو دى طبعا حاجة وحشة بس برده مش وحشة اوى يعنى كده احسن من حجات تانية كتير قلت ليها يعنى ايه ياخلتو قالت يعنى مثلا انتى بتعملى كده من اثار الشهوة عندك من المناظر اللى بتشوفيها وممكن لو معملتيش كده تفكرى فى حجات تانية هتكون اوحش من اللى انتى بتعمليه ده حبيت استفسر اكتر من خالتو لاكن خالتو رفضت توضح كلامها اكتر من كده
فتابعت لما لقيتها سكتت ولم توضح بس فى كمان حجات تانية مش قادرة اقلها خالص ياخلتو قالت لى فى ايه تانى قلت لها لا مش قادرة اتكلم حاولت خالتو تعرف منى فيه ايه لكنى مش قلت حاجة وبعد هذا الحديث بينى وبين خالتو الححت واكدت على خالتو انها مش تقول اى حاجة من الكلام ده لوالدتها ودخلت غيرت هدومى وروحت البيت وحكيت لمام ا على كل اللى حصل بيننا وكل الحوار اللى دار وفى نفس الليلة كانت فيه ممارسة على شرف خالتو تانى واعتبار انها معانا وكانت ممارسة جميلة جدا

وبعد كام يوم رحت الى خالتو من الصباح واتغدينا مع بعض وقامت خاتو تغسل الاطباق وانا اعدت الاعب بنت خالتى الصغيرة الى ان جاءت خالتو وجلست لجوارى
وقالت لى ها مش هتقليلى ايه هى الحجات التانية اللى انتى مش قلتيلى عليها المرة اللى فاتت قلت لها بس انا مكسوفة جدا ياخلتو قالت لى ياحبيبتى قولى وماتنكسفيش من خالتو قولى ومش تخافى قلت لها انا ياخلتو ليا واحدة صحبتى وحصل بينى وبينها كذا كذا وحكت لها كل اللى حصل بينى وبين صحبتى
فقالت لى انتى بتتكلمى جد قلت اه ياخلتو وده حصل مرة واحدة بس ياخلتو بس انا زعلانة من نفسى من يوميها قوى
قالت لى ليه فقلت لان صحبتى دى مش عايزة تعمل معايا كده تانى فقالت وهو انتى كنتى مبسوطة من اللى انتى كنتى بتعمليه مع صحبتك ده فرديت جدا جدا ياخلتو
قالت طب هى مش راضية تعمل معاكى تانى ليه قلت لها ان صحبتى قالت ان دى غلطة ومش ممكن تكررها لان كده حرام وعلى فكرة كمان ياخلتو انا مش كنت اعرف اى حاجة عن الحجات دى قبل ماعمل اللى انا عملته مع صحبتى دى ياخلتو ومن بعدها مش راضية تعمل معايا..اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار-- ومن بعد كده اتعلمت انى ادعك زى مقلتلك المرة اللى فاتت وكمان فى حاجة تانية ياخلتو قالت لى قولى دا انتى طلعتى نصيبة وضحكنا قلت لها انى باتكلم مع بنات على النت وبنتخيل واحنا بنتكلم اننا مع بعض وبنمارس مع بعض قالت لى ازاى يعنى قلت يعنى انا بتخيل ان البنت اللى بكلمها انها معايا وهى
بتبوسنى او تمص بزى اعد انا ابوس ايدى على اساس انها بقها واعد امص فى بزى كانها هى اللى بتمص واعد ادعك فى كسى لحد مانزل وارتاح بس ياخلتو فى شباب ******* بيدخلم يكلمونى على اساس انهم بنات وبيخدعونى ويمارسو معايا وبعد كده اكتشف انهم شباب وانا من كتر محصل معايا كده بقيت بكره الشباب ومش عايزة حتى اتجوز ( الخالة مش اعطت اى اهتمام فى الجملة الاخيرة دى على اساس انه انفعال مش اكتر لاكن طبعا انا كنت باتكلم جد ) فقالت لى كل اللى انتى قلتيه ده ممكن يكون وحش وممكن يكون حلو قلت لها يعنى ايه ياخلتو قالت لها يعنى انتى لو قلتى الكلام ده لحد غريب ممكن يفتكر انك بنت مش مؤدبة مع ان اغلب البنات الوقتى بيعملم اللى انتى بتعمليه واكتر كمان ويكون حلو ان زى مانتى قلتى انك بتكونى مبسوطة وده لوحده كفاية واهم شئ انك تكونى مبسوطة وبعد هذا الحديث اكدت تانى على خالتو انها مش تقول اى حاجة من اللى حصل ده لماما وغيرت هدومى وروحت ولما دخلت البيت حكيت لماما كل اللى حصل وبرده حصل اننا مارسنا مع بعض على اساس ان خالتو معانا

وبعد كام يوم برده رحت لخالتو فى الصباح وكان معايا هدوم لالبسها وانا عندها عبارة عن قميص بيت كط وقصير لحد فوق الركبة بحاجة بسيطة ودخلت وغيرت هدومى واعدت حضرت الغدى معاها واكانا وقمنا سوا وغسلت معها الاوانى لان بنتها كانت عند الجيران بتلعب عندهم وكان فى غسيل هدوم عندها وعرضت انى اساعدها فى غسلها وفعلا كنت اعدت على كرسى قصير جدا ورافعة طرف القميص اللى كنت لبساه لحد اعلى منطقة فى افخادى وبدات اغسل الهدوم مع خالتو وكانت كل ماتيجى فى ايدى اى هدوم من هدوم خالتو الداخلية كنت ادعكها فى كسى ولاحظت خالتو حركاتى ومش رضت تتكلم لحد مخلصنا الغسيل ودخلنا نشرناه سوا وبعد كده دخلنا اعدنا فى الانتريه وقالت لى خالتوعلى فكرة انا شفتك وانتى بتدعكى كلتاتى وسنتياناتى هنا وشاورت على كسها قلت لها فعلا ياخلتو كنت بحكهم فى كسى بس كنت مبسوطة اوى ياخلتو قالت لى طب اشمعنى الكلتات والسنتينات قلت لها اقول بصراحة ياخلتو ولا هتزعلى قالت لى قولى قلت لها لانهم مكان كسك وطيزك بزازك ضحكت وقالت لى انتى مصيبة قلت لها واقلك على حاجة كمان قالت لي فى ايه تانى قلت لها انا من يوم مشوفت جسمك يوم مكنا بننتف لبعض انا وانتى وماما وانا مش قادرة انسى منظرك وانتى عريانة ضحكت وقالت لى انتى عايزة تعملى معايا زى مكنتى عملتى مع صحبتك ولا ايه قلت لها ياريت دا انا اكون مبسوطة اوى اوى ضحكت وبصت فى عنيا لقيتهم تايهة خالص قربت منى وباستنى على خدى وحسست على شعر ها وبوستها فى بقها بدات تتاوه من البوسة على شفايفها وبعدتنى عنها قلتلها فى ايه يخلتو قالت لى لا بلاش قلت لها عشان خاطرى انا بحبك اوى يخالتو وكمان تعبانة وعايزاكى تريحينى قالت لى مش اكتر منى
بس بلاش عشان خاطرى قلت لها خلاص ياخلتو براحتك انا هروح بقى قالت لى ماشى مع السلامة ودخلت غيرت هدوم ورجعت وكل ده وخالتو لسة زى مهى اعدة فى الانتريه سرحانة رحت بستها فى خدها ومشيت وهى لسة اعدة فى مكانها وروحت وحكيت لماماا كل اللى حصل وكمان مارسنا سوا على اساس ان خالتو معانا فى الممارسة وبعد كام يوم رحت لخالتو وبعد محضرنا الغدى واتغدينا وغسلنا الاوانى دخلنا الانتريه وكنت لابسة قميص برده كط وقصير لحد فوق الركبة وكانت خالتو لابسة قميص برده كط وفوق الركبة وبدانا نتكلم فقلت لخالتو على فكرة ياخلتو انا فى حاجة عايزة اقلهالك قالت لى فى ايه قلت لها انا فى مرة وانا بدعك فى كسى نزلت دم بس مش عارفة ده زى مبسمع ان انا كده مش بنت بنوت ولا انا اتعورت من برة بس انزعجت خالتو جدا بدات اهديها فقالت لها ازاى ده حصل قلت لها ممكن تشوفى انتى ازاى ده حصل وتعرفى انا لسة بنت ولا مش لسة بنت قالت لى ورينى بسرعة قمت قلعت الكلوت اللى كنت لبساه ورفعت القميص لحد فوق كسى وطيزى ونمت على الارض وفتحت رجليا قربت خالتو منى وبدات تفتح كسى بصوابعها وشافت وعرفت انى مش بنت

وانزعجت جدا جدا لكنى بديت اهديها تانى وقلت لها خلاص ياخالتو مافيش داعى لكل الازعاج ده اللى حصل حصل وعلى العموم انا من اليوم ده وانا كل مادعك وانزل بحس برتياح اكبر وانا كده مبسوطة واعدت خالتوتقولى بس ده كده غلط وكل ده وانا باقنعها انو كده احسن ليا وانا مبسوطة جدا بانى اتاكدت انى مش بنت بنوت ولما لقيت خالتو ان مافيش فايدة فى كلامها ده كله قالت لها طيب خلاص قومى البسى الكلوت قمت لبست الكلوت واعدت جمبها بس يخالتو انتى ليه مش رضيتى انى ابوسك المرة اللى فاتت قالت لى لانى عارفة انه مش هيكون بوس وبس قلت لها وطب وايه المانع قالت انا خايفة قلت لها لا ياخلتو مش تخافى وجربى هتكونى مبسوطة قالت لى انا عارفة انى هكون مبسوطة دانا كنت مبسوطة من مجرد البوسة وتعبت جدا من البوسة ضحكت وقت لها يعنى ايه تعبتى ياخلتو قالت لى بصراحة رجعتينى لايام قبل الجواز قلت لها يعنى ايه قالت لى بعد مانتى مشيتى اعدت ادعك فى كسى لحد منزلت ضحكنا احنا الاتنين وقلت لها يعنى انتى قبل الجواز كنتى بتدعكى فى كسك ياخلتو قالت لى طبعا قلت لها وبعد الجواز قالت لى لا عمك كان منسينى الموضوع ده نهائى وحتى بعد الموت عمرى مكنت افكر فى انى ممكن اعمل اللى انا عملته يومها ده قلت لها وانتى عملتى ايه ياخلتو قالت لى اعدت ادعك لحد منزلت ومش مرة واحدة لا ده يجى 5 مرات وضشحكنا تانى احنا الاتنين وقلت لها طب خلاص بقى يخالتو خلينا احنا الاتنين نبسط بعض وانا متاكده زى مانتى متاكده اننا هنكون مبسوطين قالت لها انا موافقة بس هيكون من فوق الهدوم قلت لها خلاص يخالتو انتى خليكى لابسة زى مانتى بس انا هقلع قالت لى ماشى براحتك
قربت منها وبستها فى خدها واعدت اقرب مع كل بوسة لحد موصلت لشفيفها واعدتابوسها واحرك اديه على ضهرها من فوق الهدوم وانا ببوسها للحظات كنت بقول لها انا بحبك اوى يخالتو وعيزاكى تقلعينى انتى بنفسك واحنا بنبوس بعض كده وتعملى كل اللى انتى عيزاه فيا انا تحت امرك بدات خالتو تقلعنى القميص ومش كنت لابسة تحته غير الكلوت اعدت ابوس فيها ونزلت على رقبتها وعلى بزازها من فوق القميص وابوس وامص فى بز وادعك فى البز التانى كمان خالتو بدات تتفاعل معايا وبدات تهجم عليا ترضع من بزازى العريانة لحد موصلنا احنا الاتنين الى ان رفعت ديل قميص خالتو بسيط لحد فوق الكلوت وبدات امص فى كسها من فوق الكلوت وخالتو كمان بدات تمص فى كسى من فوق الكلوت برده ومع تهيجنا بدات اصرخ وااقول شيلى الكلوت ده اه هموت شليه شالت خالتو الكلوت وبدات تمص وتلحس فى كسى تانى هجت اكتر وقلت لها دخلى لسانك اح دخلى ..اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار-- دخلت خالتو لسانها فى كسى وازحت كلوت خالتو على جمب واعدت الحس فى كسها وادخل لسانى جوا كسها لحد منزلت خالتو وشربت كل اللى نزل منها وكمان نزلت لاكن خالتومش شربته لانها اول تعمل كده وبعد كده دخلنا استحمينا بس كل واحدة لوحدها وغيرت مى هدومى وروحت وحكت لماما وبرده بدانا ممارسة بينناعلى اساس ان خالتو معانا

وبعد كام يوم برده رحت لخالتو وبعد الغدى وكمان التنضيف اعدت مع خالتو ولما جت خالتها تقرب منها بعدت نفسى عنها سالتنى خالتو طب ليه قلتلها لانى مش كنت مستمتعة المرة اللى فاتت قالتلى ازاى قلتلها يا خلتو انا عايزاكى تكونى انتى المتحكمة فيا وتزلينى وتعزبينى قالتلى ازاى يعنى قلتلها اضربينى حطى تلج فى كسى وفى طيزى وبين بزازى وولعى شمع وصقطى منه على جسمى اى حاجة وكمان وتشتمينى وكل انواع الشتايم مهما كانت قبيحة وخصوصا القبيحة انا بحب كل حاجة فيها اهانة ليا قالت لى وهو مين اللى عمل كده معاكى قبل كده قلت لها على النت البنات بتقلى انهم بيعملم كده معايا وانا كمان لما اكون لوحدى بعمل كده مع نفسى واعجبت خالتو بالفكرة جدا جدا وفعلا عملت ده كله معايا وكانت ممارسة جميلة جدا بالنسبة لى وكمان خالتو ازدادت اعجاب بالطريقة دى وبعد الممارسة وبعد كده خرجت من عند خالتو وروحت وحكيت لماما كل اللى حصل وحصل برده ممارسة بيننا على اساس انها معاهم
وبعد كام يوم برده رحت لخالتو بس المرة دى كانت معايا ماما ودخلنا ولا اكن فى اى حاجة دخلت خالتو تعمل عصير لينا فدخلت وراها وامت قلعة الجيبة اللى كانت لبساها على طول خالتو قالت لها اعقلى *** تشوفنا قلت لها مش مهم انا محتجاكى الوقتى وخلاص ومع اصرراى قالت لى عايزة ايه قلت لها دخلى صوبعك بس فى كسى هموت اعدت تلف حولين نفسها تشوف اختها شيفاهم و لا لا ولما اتاكدت انها مش شايفة حاجة وممكن تكون كمان مش حاسة بحاجة دخلت صوبعها فى كسى واول مدخلت صوبعها صرخت شالت صوبعها بسرعة ومع صرختى اتفاجئت خالتو بان اختها دخلت عليهم المطبخ وهى بتضحك وانا اخدت صوباع خالتوواعدت ادخله فى كسى وكل ده وهى مش فاهمة حاجة ضحكت كتير اختها على المنظر وقالت لها ايه مش هتريحى البت مش شيفاها تعبانة ازاى وحطت ايدها على ايد اختها تشجعها فى انها تدعك وتدخل صوابعها فى كسى وقالت لها انا عارفة كل حاجة من الاول وانا اللى فتحت مش هى زى مقالتلك وبعمل معاها اكتر من اللى انتى عملتيه معاها وضحكم هما الاتنين و قلتلهم يالا انا هموت وامت شداهم من اديهم على الاوضة والعت هدومى وهجمت عليهم واحدة واحدة العتهم هدومهم ونمت على السرير على ضهرى وبدام هما الاتنين فى الممارسة معايا بكل انواع النياكة والشتيمة والتعزيب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق